Menü
Kezdőlap

Gyakori Kérdések

  • Mit jelentenek a termékeknél jelzett állapotok?
  • Megkaptam a csomagot. Elállhatok a vásárlástól?
  • Küldhetem a visszárut postán maradóra/csomagpontba/automatába
  • Hogyan küldjem vissza a csomagot?
  • Cserélni szeretném a terméket. Lehetséges?
  • Mikor kapom meg a számlát?
  • Miért nem találtam számlát a csomagban?
  • Mikor kapom meg a csomagot?
  • Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor meghozzák a csomagot?
  • Mi történik, ha a csomag érkezésekor nem tudok fizetni?
  • Személyesen is átvehetem a csomagot?
  • Kötelező a regisztráció a vásárláshoz?
  • Miért nem tudok méretet választani?
  • Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?
  • Már leadtam a rendelést, de szeretnék még hozzátenni. Lehetséges?
A készleten felirat azt jelzi, hogy a termék nálunk van raktáron, így még a rendelés napján vagy a következő munkanapon fel tudjuk adni. A rendelhető állapot azt jelenti, hogy partnercégünknél elérhető a termék, így a terméknél feltüntetett időpontra várható a kiszállítás. Az elfogyott azt jelenti, hogy a termék nálunk is és a partnercégünknél is elfogyott, így sajnos jelenleg nem tudjuk beszerezni. A hamarosan állapot pedig azt jelenti, hogy a termék hamarosan rendelhető lesz. Ezt ki szoktuk egészíteni egy körülbelüli időponttal, amikortól várható, hogy meg tudod majd rendelni.
Természetesen. A csomag átvételétől számítva 14 napig elállhatsz a vásárlástól. Ehhez hivatalosan az Elállási nyilatkozatot kell kitöltened és a 6600 Szentes, Kikelet utca 14. szám alá kell a csomagot visszaküldeni. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni és a visszaküldés árát sajnos nem tudjuk átvállalni. Kérjük a termékeket új, címkés, eredeti állapotukban küldd vissza! Így tudjuk visszatéríteni az összeget a termék visszaérkezését követően.
Nem. Visszárut csak a 6600 Szentes, Kikelet utca 14. szám alatt tudunk átvenni.
Részünkről mindegy, hogy melyik futárszolgálatot választod. A lényeg, hogy a 6600 Szentes, Kikelet utca 14. szám alá érkezzen a csomag. Személyesen is visszahozhatod vagy elküldheted egy ismerősödet is vele. Ebben az esetben időpont-egyeztetés szükséges.
Igen, van lehetőség rá. Ehhez kérjük, hogy küldd vissza a terméket a 6600 Szentes, Kikelet utca 14. szám alá. A visszaküldés árát sajnos nem tudjuk átvállalni és utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. Kérlek adj le egy új rendelést a kiválasztott termékkel/termékekkel és megjegyzésbe írd be, hogy csere lesz. A termék visszaérkezését követően tudjuk küldeni a csereterméket. Az új rendelésben lévő szállítási időt viszont figyelembe kell venni. A új, címkés állapotban visszaérkezett termék árát jóváírjuk az új rendelés számlázásakor.
Készletről történő vásárlás esetén a rendelés beérkezése napján vagy az azt követő munkanapon küldjük az elektronikus számlát a megadott e-mail címre. Rendelhető termékek esetén pedig akkor küldjük a számlát, amikor az összes megrendelt termék beérkezett hozzánk. Így általánosságban elmondható, hogy a számlát aznap küldjük, amikor a csomagot átadjuk a futárnak.
Elektronikus számlát állítunk ki, amit a rendelésben megadott e-mail címre küldünk ki, így a csomagban nem lesz nyomtatott számla.
Készleten lévő termékek vásárlása esetén a csomagot még aznap vagy a következő munkanapon átadjuk a futárnak. A rendelhető termékeknél fel van tüntetve, hogy mikor várható az érkezése hozzád. Ha több terméket választottál és nem azonos dátumot látsz a várhatóan nálad szöveg mögött, akkor a távolabbi időpontot kell figyelembe venni. Banki előreutalásos fizetési mód választása esetén a csomagot az összeg beérkezése után tudjuk küldeni.
Mi e-mailben értesítünk, amikor a csomagodat átadjuk a futárnak. A GLS a kiszállítás napján e-mail és sms értesítőt küld neked, amiben megadnak egy 3 órás intervallumot a kiszállításról illetve a futár számát. Előfordulhat, hogy nem tartózkodsz a megadott címen. Ilyenkor a futárral tudsz egyeztetni. Alapesetben a futár 3 egymást követő munkanapon fogja megkísérelni a csomagod kézbesítését. Az őrzési időt nem tudjuk hosszabbítani.
Nem kell pánikba esni! Ha a csomag érkezésekor bármilyen okból kifolyólag nem tudsz fizetni kérhetsz későbbi kiszállítást a futártól.
Igen, természetesen. Előre egyeztetett időpontban átvehető a csomag a telephelyünkön: 6600 Szentes, Kikelet utca 14. A személyes átvétel természetesen díjtalan. E-mailben értesítést küldünk, ha a rendelésed átvehető állapotú. Az átvétellel kapcsolatos egyeztetés történhet Messengeren, e-mailben vagy telefonon. Készpénzes fizetés választása esetén a terméket a rendeléstől számított 3 munkanapig tudjuk félretenni.
Nem kötelező a regisztráció. Vendégként is lehet vásárolni. Viszont regisztrált felhasználóként kényelmesen vissza tudod nézni a rendeléseidet és időt spórolsz, mert nem kell minden vásárlásnál újra megadnod az adataidat.
Annak érdekében, hogy mindig naprakész termékek közül válogathass, gyakran éjszaka is kerülnek fel a webshopba termékek. Szerencsére ritkán fordul elő, de olykor megesik, hogy figyelmetlenségből elfelejtek betenni egy pipát termékfeltöltés során és emiatt nem lehetséges a méret kiválasztása. Kérjük ilyen esetben mindenképp jelezd felénk a hibát, hogy minél hamarabb javítani tudjuk.
Rendszerünk a rendelés beérkezését követően néhány percen belül küld egy automatikus visszaigazoló e-mailt a megadott e-mail címre. Fontos, hogy e-mail címedet pontosan add meg, mert hibás e-mail cím esetén a rendszer nem tudja kiküldeni az üzenetet. Illetve akkor sem tud megérkezni, ha a fiókod megtelt. Ez a két leggyakoribb ok. De többször előfordult már, hogy a vásárlónk minden adatot kitöltött, csak a legvégén nem nyomott rá a megrendelem gombra, amivel véglegesíteni kell a rendelést. Érdemes először ezeket ellenőrizni. Ha elküldted a rendelést, de mégsem kaptál automatikus visszaigazoló e-mailt és emiatt bizonytalan vagy a rendelés sikerességét illetően, akkor nyugodtan írj az info@kikeletbaby.hu címre vagy Messengeren vagy hívj minket telefonon és ellenőrizzük.
Igen! Ha a csomag még nem került feladásra (erről e-mailben értesítünk), akkor nyugodtan adj le egy másik rendelést és megjegyzésbe írd be, hogy a másik, XXXXXX számú rendeléseddel együtt kéred. Így csak egy szállítási költség kerül felszámolásra. Azonban az előfordulhat, hogy emiatt változik a szállítás ideje. Kérjük ezt vedd figyelembe!