Menü
Kezdőlap

Gyakori Kérdések

  • Mikor kapom meg a számlát?
  • Mikor kapom meg a csomagot?
  • Mi történik, ha nem vagyok otthon, amikor meghozzák a csomagot?
  • Mi történik, ha a csomag érkezésekor nem tudok fizetni?
  • Személyesen is átvehetem a csomagot?
  • Kötelező a regisztráció a vásárláshoz?
  • Miért nem tudok méretet választani a terméknél?
  • Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?
  • Már leadtam a rendelést, de szeretnék még hozzátenni. Lehetséges?
A számlát készleten lévő termékek esetén a rendelés leadása napján, vagy a következő munkanapon küldjük elektronikus úton a megadott e-mail címre.
Előrendelhető termékek esetén a számlát akkor küldjük, ha az összes megrendelt termék megérkezett hozzánk.
Készleten lévő termékek vásárlása esetén a csomagot még aznap vagy a következő munkanapon átadjuk a futárnak.
Az előrendelhető termékeknél fel van tüntetve a várható feladási időintervalluma. Ahogy beérkezik hozzánk az összes megrendelt termék, mi a lehető legrövidebb időn belül, még aznap vagy a következő munkanapon feladjuk.
Előreutálásos fizetési mód választása esetén az összeg beérkezése után tudjuk küldeni a csomagot.
Semmi gond! A csomag a lehető leghosszabb ideig, 5 munkanapig átvehető a legközelebbi depóban. Az 5 munkanapos őrzési időt már nem tudjuk hosszabbítani.
Nem kell pánikba esni! Amennyiben a csomag érkezésekor bármilyen okból kifolyólag nem tudsz fizetni a következő lehetőségek vannak:
Megkérheted a futárt, hogy tegye le a csomagodat a depóban, így 5 munkanapig ott át tudod venni. Vagy kérhetsz későbbi kiszállítást a futártól.
Amit ne tegyél: Ne tagadd meg az átvételt! Ebben az esetben a csomag visszajön hozzánk és a dupla szállítási költség minket terhel. Kérlek, ne szórakozz a pénzünkkel, mi is abból élünk!
Igen, természetesen. Előre egyeztetett időpontban átvehető a csomag a következő címen: 6600 Szentes, Kikelet utca 14. A személyes átvétel természetesen díjtalan.
Az egyeztetés történhet messengeren, e-mailben vagy telefonon.
Készpénzes fizetés választása esetén a termékeket a rendeléstől számított 3 munkanapig tudjuk félretenni.
Nem, vendégként is lehet vásárolni.
Viszont a regisztrált felhasználók vissza tudják nézni a rendelésük részleteit és időt spórolnak, mert nem kell minden vásárlásnál újra megadni az adataikat.
Annak érdekében, hogy mindig naprakész termékek közül válogathass, gyakran éjszaka is kerülnek fel a webshopba termékek. Szerencsére ritkán fordul elő, de olykor megesik, hogy figyelmetlenségből elfelejtek betenni egy pipát termékfeltöltés során és emiatt nem lehetséges a méret kiválasztása.
Kérjük ilyen esetben mindenképp jelezd felénk a hibát, hogy minél hamarabb javítani tudjuk
Renszerünk a rendelés beérkezését követően néhány percen belül küld egy automatikus visszaigazoló e-mailt a megadott címre.
Fontos, hogy e-mail címedet pontosan add meg, mert hibás e-mail cím esetén a rendszer nem tudja kiküldeni az üzenetet. Illetve akkor sem tud megérkezni, ha a fiókod megtelt. Többször előfordult már, hogy vásárlónk minden adatot kitöltött, csak a legvégén nem nyomott rá a megrendelem gombra, amivel véglegesíteni kell a rendelést. Érdemes először ezeket ellenőrizni.
Ha elküldted a rendelést, de nem kaptál ilyen üzenetet és emiatt bizonytalan vagy a rendelés sikerességét illetően, akkor nyugodtan írj az info@kikeletbaby.hu címre vagy messengeren vagy hívj telefonon és ellenőrizzük.
Igen! Ha a csomag még nem került feladásra (erről e-mailben értesítünk), akkor nyugodtan adj le egy másik rendelést és megjegyzésbe írd oda, hogy a másik, XXXXXX számú rendeléssel együtt kéred a szállítást.Így csak egy csomagküldési költség kerül felszámolásra.
Előfordulhat, hogy emiatt változik a várható postára adás ideje. Ezt kérlek vedd figyelembe.